5 Kasım 2009 Perşembe

ISLANDIMMM...




Islandım...

Yavaş yavaş ıslandım,
Damla damla yağdı üstüme yağmur
Damla damla akıttı acısını
Kaygılıydı kaldırımlar
İçine emdi yağmurun her damlasını
Karanlıktı bulutlar
Gölgelemedi siyahlığı, yağmurun pırıltısını

Islandım...
Umrumda olmayan bir dünyada
Islandı yalnızlığım adım adım
Gözyaşımla buluştu damlalar
Acımı paylaştı sanki
Taa ki tadı dudaklarıma gelene kadar
Bu sefer kanmadım
Dudaklarımdan aktı gitti tutmadım

Islandım...
Hüzün eserken acımadan
Birden nem tuttu adımlarım
Titredi dizlerim, yorgunlaştı bakışlarım
Tenime değdi yağmur
Aktı gitti iliklerime
İliklerimde tadın, dudaklarımda adın
Nihayeti olan son damlamdın

Islandım...
Yavaş yavaş ıslandım...

Fatma Özer



3 yorum:

  1. müdür güzelmiş...

    bunu anladım yani :)

    sade yazılmış :)

    he bide burdaki şiirleri ben kaynak falan belirtmeden kendim yazmış gibi gösteriyorum aklında olsun hoho

    şaka :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim müdür :):) canın sağolsunnn kaynak göstermek zorunda değilsin... bnm şiirler senin sayılır :D,,

    anlamana sevindimm... (:

    YanıtlaSil
  3. müdürle dalga geçilmez :)

    YanıtlaSil