16 Kasım 2009 Pazartesi

CENAZE


Kapılar açıldı, uzun süre sonra
Ben açtım, engel olamazdım
Ruhum bedenimle barıştı
Sustum, küs kalamazdım
Yüreğimin kanatlarını zorladım
Uçtu tutamazdım
Tutacak biri var sandım
Geçmişimin bir iziydi yansıdı
Silmek istemedim, o da sahte olamazdı
Beklilerle adımlarımı attım
Tek değilim sandım, aldandım
Ama olsun anladım
Tuttum kopardım olumlu her şeyi
Beyaza bürüdüm yüreğimi
Sardım sarmaladım
Son yolculuğuna uğurladım
Ardından tek gözyaşı akıtmadım
Açılan kapılara lanetler yağdırdım
Bir sahte yüz daha tanıdım
Kırılmadım, kızmadım
Sahteliklere yok itirazım
Şimdi bir cenaze daha
Soğuk betona yığılmış
Ruhu bedeninden tekrar ayrılmış
Sevmemiş, inanmış
Artık yas zamanıymış
"Ey yüreğim senin cenazen ben ölmeden kalkacakmış"

FATMA ÖZER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder